piatok 5. júna 2015

Téma týdne

Keďže som minulý mesiac nič nenafotil do Fotošplouchání, a keďže minulý mesiac bola na blogu téma týždňa (zhodou okolností) Černobílý svět, tak si dovolím pridať oneskorene fotografie na túto tému. Veľmi mi sadla, keďže ja fotím výlučne čiernobielo =D čiže som s tým tak trošku vybabral, ale určite mi to odpustíte. 
Skúste si fotky predstaviť vo farbe (napoviem vám v ich popisoch).

Vlčí mak. Že mu tá absencia červenej vôbec nechýba?

Tento kvet bol aj v bielej aj v ružovej farbe.



Ehm, menší výhľad na pár domov našej diery.

Zelené klasy.


Hnedo-žltý list.

Fialové kvety.

Diagonála. 

Pripájam staršie fotky, kde "Čiernobiely svet" je naozaj svetom - teda takzvané scapes.

Toto je fotografia z Bratislavy. Okenice budovy napravo boli červené.

Most v Brne.

Elviš, taktiež sa odel do čiernobieleho šatu.

Túto fotografiu z Demänovskej doliny poznáte odtiaľto.

Praha, leto 2013. Prastará fotka!

Hrad Beckov

No čo, nie je ten čiernobiely svet krásny?


11 komentárov:

  1. niečo nie je v poriadku s popisom čiernobieleho maku. a ten deravý list je uplne peckový. je to taká mizéria v malom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tam vidím všetko v poriadku.

      Odstrániť
    2. absencia červenej mu nechýba, má význam akože nedostatok červenej mu nechýba, teda mu svedčí jej dostatok :D

      Odstrániť
  2. Parádne fotky. Máš pravdu, červená maku vôbec nechýba. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak mně osobně se nejvíc líbí asi ten dírovanej list, jak je z toho hnedka taková pěkná síťka.. ach^^
    K.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koukám, že tohle téma týdne ti opravdu sedlo. :D Parádní, nejvíce se mi líbí Demänovská dolina. Ten dírkatý list by byl super, ale přijde mi takový moc šedý. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Připomíná mi to starý pohlednice mojí babičky. Tehdy jich taky byla půlka černobílá, kvítí nevyjímaje.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, čiernobiele fotky majú v sebe taký.... starý nádych.

      Odstrániť